Deze tijd nodigt uit om te experimenteren!
We hebben te maken met grote beperkingen vanwege de Corona-maatregelen. We worden uitgedaagd om heel anders te werken en het publiek op andere manieren te bereiken en te betrekken.
Juist deze tussentijd – tussen de oude situatie en de nieuwe in – biedt ruimte om te gaan ontdekken, om uit te vinden. Om te experimenteren met kleine of grote ideeën. Of het nu gaat om het aanbod, de manier waarop je werkt, hoe je communiceert of welk verdienmodel je inzet.
Het is nu hét moment om innovaties te creëren of vernieuwingen versneld uit te voeren. Zo bereid je je tegelijkertijd ook voor op de nieuwe situatie, het zogenoemde ‘nieuwe normaal’.
Aan de slag dus! Maar hoe pak je dit op een slimme manier aan?
Je kent vast de bezwaren
-
- Iets nieuws ontwikkelen kost veel tijd en komt erbij, naast het gewone werk
- Het resultaat staat vaak niet in verhouding met de tijd die erin is gestoken
- Het levert niet vaak nieuwe bezoekers op of echt vernieuwende activiteiten